Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2007

Oδός Επίκουρου...

Αργά τη νύχτα. Ποτέ δεν μας άρεσε να κοιμόμαστε νωρίς. Δίνουμε μια και βρισκόμαστε πάνω σε ένα μικρό αστεράκι. Και αυτό μας ταξιδεύει...
Με μια μεγάλη ολόχρυση απόχη, και με τον ενθουσιασμό ενός μικρού παιδιού (πάντα έλεγες ότι είμαι σαν παιδάκι!), μαζεύω άστρα, μεγάλα, μικρά...Όσο περισσότερα μπορώ...Ακόμη τα χάνω στο μέτρημα!Τρέχουμε και σκορπίζεται γύρω μας παντού μαγική αστερόσκονη.
Και ύστερα ξανά τα σκορπάω όλα γύρω μας, με χαρά, και παίζω μαζί τους ώρες ατέλειωτες...Με τα χέρια μου τα πιάνω, πολλά μαζί, τα πετώ ψηλά και χορεύω στη βροχή τους...
Και εσύ να με κοιτάς. Με απορία.
Σε κοιτώ κι εγώ. Σου χαμογελώ. Και σου φωνάζω...''Παίζουμε μωρέ αγάπη μου''.
Και σε πιάνω από το χέρι, να σου δείξω τον κόσμο μου...να τον δεις με τα δικά μου μάτια...

Οδός Επίκουρου, εκείνο το βράδυ...κι εγώ θυμάμαι...

5 σχόλια:

asteraki είπε...

Ax koritsaki m, me sygkineis me ta logia sou! Einai toso omorfa toso zwntana auta p perigrafeis..Logia psuxhs, ths dikhs s psyxoulas p einai ksexwristh..K epeidh akrivws einai 3exwristh sou a3izei to kalytero..Egw pisteuw oti einai kapou edw gyrw kai psaxnei k auto na se vrei..K otan se vrei 8a sou kleisei tis plhges me ta filia t..Na mou to 8umasai..Pws osa edwses alla tosa k akoma perissotera 8a pareis..Gt eisai alh8inh k h zwh antameivei an8rwpous san k esena..Pou elpizoun kai paleuoun adiakopa g auto pou pisteuoun...

dorian gray είπε...

apla tha sumfwnhsw...
apla....

elmelissa είπε...

Όμορφος ο κόσμος σου, pixie. Ποτέ μην αλλάξεις τον τρόπο που τον βλέπεις.
Κι αν κάποιοι δεν μπορούν να τον δουν με τα δικά σου μάτια, κάποιοι άλλοι θα μπορέσουν.
Παίξε με τ' αστέρια σου...γι' αυτό είναι εκεί πάνω...για να παίζουμε μαζί τους

piXie είπε...

Χαίρομαι που τον βλεπεις κι εσυ ομορφο elmelissa μου!Δεν ειναι κ ευκολο να δει καποιος τον κοσμο με τα ματια του αλλου!Μα αν εχεις τη χαρα να σου δωσει ο αλλος το χερι...αξιζει να κανεις ενα βημα, κ να μπεις...

Pixie είπε...

Μοιραζόμαστε το ίδιο όνομα...