Παρασκευή, 11 Απριλίου 2008

Playhouse

Παιχνίδι blog-ικό ξανά! Η faidra(katwvolta.blogspot.com) ήταν που με κάλεσε! Όποιος θέλει μπορεί να παίξει μαζί μας!

1. Γιατί κλαις;
    Για όσα κρατάω πεισματικά μέσα μου, για ό,τι με πνίγει μέσα μου,     για όσα μπορώ να ανεχτώ ...
 
2.Γιατί δεν κλαις;
   Για ό,τι πια το σκέπασε ο χρόνος άτσαλα, για αποφάσεις συνειδητές, για φυγές και ταξίδια    μακριά απ' ότι με μαυρίζει...

3. Που είναι ο βάλτος;
    Στην ψυχή του καθενός. Σ'εκείνο το σκοτεινό κομμάτι, που άλλοι καλύπτουν με χρώματα,
    και άλλοι επιδεικνύουν "υπερήφανα".
 
4. Ποιός και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
    Εγώ και κάποιοι λίγοι που έχουν το κλειδί.

5. Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
     Τη νύχτα, μέσα μου, σε οριακές εσωτερικές στιγμές, όταν νοιώθω σα να βγαίνω από τον      εαυτό μου, από την ένταση κάποιων αισθημάτων, και στέκομαι παράμερα και με κοιτάζω.

6. Περιφρονείς κάτι;
    Την ασχήμια της ψυχής.

7. Θα ερωτευόσουν για πάντα;
    Αν μου το ενέπνεε κάποιος για πάντα...

8. Γιατί πουλιούνται τα "έργα τέχνης";
    H ζωή, γιατί πουλιέται η ζωή;
    
9. Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά στην παραπάνω ερώτηση;
    Δεν έχει σημασία. Το αποτέλεσμα το ίδιο. Η ιδιοκτησία αλλάζει.

10. Do you remember revolution;
       Δε θυμάμαι επαναστάσεις εσωτερικές και μη...Θυμάμαι μόνο τα δεσμά να σπάνε!

11. Θα ανέβαινες σ'ένα βουνό, αν το επέβαλε το ωροσκόπιο σου;
       Και ποιός θα το έκανε?!
       
12. Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ΄τον πάγο;
      Next please...
       :)

13. Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
      Δε θέλω να κλείνω τα μάτια. Θέλω να τα έχω ανοιχτά στα όμορφα κ τα άσχημα, να τα       κρατάω όλα μέσα μου...Να γεμίζω στιγμές.
       
14. Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το        νόμο;
       Νόμος εσωτερικός, σύμφωνος ή μη με τον πρωινό θάνατο, μέχρι η πέτρα της ζωής να        ξανακυλήσει και ευχαριστημένη να σου γελάσει ξανά!

15. ...
     Υπάρχει σιωπή μαγική και σιωπή θλιβερή, είχες πει...

16. Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ'την αρχή μέρι το τέλος       την οδό Αχαρνών,αν γνωρίζατε οτι ποτέ δεν θα σας συλλάβουν;
      Γιατί να με συλλάβουν?!

17. Θα σκότωνες τον Μπους, αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ;
      Με κατάλαβαν!;)

18. Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια, αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια;
       ....
   
19. Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
      Θα προτιμούσα να πέσω στο μέσα μου, να περιπλανηθώ μέχρι να φτάσω στον πυθμένατου       βυθού μου, να πάρω φόρα και να ανέβω ξανά στην επιφάνεια!

2 σχόλια:

CAESAR είπε...

Κάνοντας από ένα σχόλιο,
στο (7) θα σου έλεγα ότι είναι ένας υπερβολικός χρονικός προσδιορισμός το "για πάντα"
και
στο (8) οτι μερικά απλώς χαρίζονται ...

καλησπέρα piXie :)

faidra είπε...

Μου άρεσαν οι απαντήσεις... πιο πολύ όμως η απάντηση 15... είναι μια μεγάλη αλήθεια...

Άσπρες Καλημέρες.