Σάββατο, 13 Σεπτεμβρίου 2008

20 σχόλια:

faidra είπε...

Ατελείωτα όρια... που καμιά φορά σκοτώνουν την αγάπη.
Σύνορα που φυλακίζουν τα θέλω μας στα πρέπει.
Μακάρι η ζωή να ήταν απλά μια βόλτα...

Καλημέρες οριοθετημένες...

genna είπε...

Αχ, μικρό μου!

Μέσα σου καλό μου θα βρεις τα όρια
και τα δικά σου έχουν ορίζοντες ανοιχτούς

μην τα κλείνεις σ' ένα μπερδεύομαι

Καλή και γλυκιά Μέρα να έχεις.....

elmelissa είπε...

Κι εγω στα όρια μπερδεύομαι, όμορφη ψυχούλα


:)

christina είπε...

ας μην τα λεμε όρια...τα όρια είναι περιοριστικός όρος,,, και στην ουσία είμαστε όλοι ΕΝΑ.... υπάρχει ο αέναος Ιερός Εαυτός μας, που είναι ΕΝΑΣ για όλους μας....
ας το πούμε λοιπόν, προσωπικό χώρο...αν τον σεβόμαστε εμείς θα τον σέβονται και οι άλλοι...

Καλό σου βράδυ

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

δεν γινεται να μην εχουμε ορια...;
εκει καπου στη μεση να μπερδευομαστε κι εγω κι εσυ...να γινομαστε ενα!
θα δεις θα ειναι τοσο ομορφα αν ζησουμε χωρις τα ορια μας...χωρις συνορα...χωρις πρεπει και μη...
θα ειμαστε ενα!
νεραιδενια φιλια!

Ναυαγος στο γαλαζιο είπε...

μα πώς πλανεύθηκα ;
Πάντα πίστευα πως είμασταν ένα...

Μπλεκτος είπε...

μ'αρεσει αυτο το μπερδεμα

piXie είπε...

@faidra,
δεν σκοτώνουν όλα τα όρια την αγάπη! Κάποια μάλιστα τη βοηθάνε να χτιστεί! Μια βόλτα να ήταν η ζωή...Όμορφη σκέψη!

@genna,
ένα μπερδεύομαι δεν κρύβει πάντα αρνητικό συναίσθημα. Αυτά τα όρια μόνο αρνητικά δε με μπέρδεψαν. Απλά έψαχνα να τα ανακαλύψω μέσα μου!

@ναϊάδα,
κάποια όρια τα αγαπάω. Είναι όταν σκέφτομαι πως είναι τέτοιο κομμάτι της ύπαρξής μου, που δε θυμάμαι πια τι ανήκε σε εμένα, τι πήρα από εκείνον...Αυτά τα μπερδεμένα όρια, καθόλου δεν τα απαρνούμαι, μόνο καμιά φορά σκέφτομαι λίγο παραπάνω και διατρέχω τον χρόνο πίσω μου! :)
Αγκαλιές!

@elmelissa,
καμιά φορά μπορεί και να μη θέλουμε να τα βάλουμε τα όρια! Και το κρύβουμε πίσω από ένα μπερδεύομαι! Είναι ωραίο καμιά φορά να μένουν όλα αιωρούμενα, απροσδιόριστα!
Τα φιλιά μου!

@Ναυαγέ,
......κι ακόμη το πιστεύω.

@μπλεκτέ,
σου ταιριάζει στο όνομα άλλωστε! Καλώς ήρθες!

@christina,
προσωπικό χώρο που μπορούμε εμείς να διαλέξουμε να τον μοιραστούμε! Και εκέι είναι η ομορφιά του!

Iris είπε...

Πάρα πολύ όμορφη σκέψη. Να σου την δανειστώ για λίγο για να την εκφράσω σε ένα αγαπημένο μου "μη όριο"? Μόνο που θα του ζητούσα να παραμείνει για πάντα "μή όριο", γιατί αυτή είναι η ομορφιά του.

piXie είπε...

Να τη δανειστείς όσο θες καλή μου iris! Αυτό το μπλέξιμο των υπάρξεων, που δεν έχει λύση, είναι απλά μαγικό. Και σπάνιο. Πόσο κρατάει; Για πάντα θα έλεγα. Ό,τι κι αν γίνει, οι υπάρξεις ακούμπησαν και αλληλοπροσδιορίζονται συνέχεια. Κι οι αστερόσκονες από τη συνάντηση, αγκάλιασαν παντοτινά!

Mplim-Mplom είπε...

μα τί όμορφη η εικόνα του προφίλ σου!

πέρασα να πω ένα γεια:-)

Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas είπε...

Τα όρια είναι νοητικές κατασκευές. Αρχίζουμε και τελειώνουμε ο ένας μέσα στον άλλο.

piXie είπε...

@mplim-mplom,
η εικόνα δε φαίνεται τόσο καθαρά! Δείχνει μια κοπέλα που τείνει το χέρι της για να πίασει μια λέξη που κρέμεται από ένα σκοινί...Hope! :)
Την καλημέρα μου!

@λάκη,
Δεν τελειώνουμε απαραίτητα. Μόνο προσδιοριζόμαστε. Και καμιά φορά εκτιμάμε! Καλημέρα!

kostas_patra είπε...

ασυνέχεια ορίων, συνέχεια εαυτών κι αυτό είναι το ελπιδοφόρο,
γιατί στο εμείς συνυπάρχει το εγώ στο εσύ, μπορεί να στέκεται το καθένα του μοναχό, αλλά προτιμούν ενωμένα, σαν της παλάμης τα δάχτυλα αλληλομπλεγμένα

CAESAR είπε...

Kανείς δεν γνωρίζει τα όριά του :)

piXie είπε...

@kosta,
νομίζω πως όταν καταφέρεις αληθινά να αγκαλιάσεις το εσύ μες το εγώ, και να χαρίσεις απλόχερα το εγώ σου να γίνει κομμάτι του εσύ, οι συνδετικοί δεσμοί δεν σπάνε ποτέ...Ούτε και με το χρόνο. :)

@caesar,
Και ούτε θα τα μάθει ποτέ...Αλλά καμιά φορά μπαίνουμε σε ένα μάταιο παιχνίδι να τα ψάχνουμε! Ίσως γνωρίζουμε λίγο περισσότερο τον εαυτό μας έτσι! Και τον άλλον!

CAESAR είπε...

@ piXie,
Όχι, δεν είναι εντελώς μάταιο το παιχνίδι, γιατί μόνο έτσι όπως λες κι εσύ, θα γνωρίσουμε λίγο παραπάνω τον εαυτό μας.

piXie είπε...

Σα να έχεις δίκιο caesar! Κάτι μένει τελικά! Καλή μέρα να έχεις!

fei είπε...

υπεροχο


p.s: και εγω μπερδευομαι.

piXie είπε...

@fei,
δε νομίζω ότι είναι και κάποιος που δεν μπεδρεύεται, αν αυτό σε παρηγορεί!