Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2009

Φύλακας Άγγελος



Σε θυμάμαι να το παίζεις στο πιάνο αδερφούλα μου...Το αγαπημένο μας...Πάντα σε θυμάμαι, πάντα θα σε θυμάμαι...Το μόνο που με παρηγορεί είναι να είσαι καλύτερα εκεί...Εύχομαι να μπορούσα να σου είχα πει περισσότερες φορές πόσο σε αγαπούσα... Ξέρω όμως ότι ήδη το ήξερες.. Και να είχα προλάβει να σε κάνω μια αγκαλιά ακόμη, μήπως σε κρατήσω εδώ. Φωτεινό αγγελάκι, θα σε ψάχνω τις ξάστερες νύχτες στον ουρανό...Θα σε βρίσκω πάντα εκεί, και θα σου μιλάω όπως πάντα... Χαίρομαι που είχα την τύχη να έχω μια τέτοια ψυχή δίπλα μου τόσα χρόνια. Τώρα θα βαδίζω μόνη. Μα θα ακούω τη φωνή σου μέσα μου.

14 σχόλια:

thlimeni neraida είπε...

Πολύ συγκινητικό...

genna είπε...

γλυκιά μου...

να την θυμάσαι αστεράκι...

φιλάκι!

Melian είπε...

Γλυκο κοριτσακι....μεινε με τις όμορφες αναμνησεις.
Αν ξεραμε ότι μπορει να χασουμε τους ανθρωπους που αγαπαμε τοσο αναπαντεχα... όχι φιλιά, όχι αγκαλιες....συνεχως θα τους εκφραζαμε την αγαπη μας


Ο θανατος δεν αφορά όμως ποτε αυτον που έχει φύγει. Ειμαστε εμεις που βαδιζουμε πιο μονοι στη ζωή
Κουραγιο, κοριτσακι!

mauveair είπε...

είμαι μαζί σου...

Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas είπε...

Κι αυτή η φωνή θα σε συντοφεύει σε κάθε δύσκολη στιγμή, θα σε κάνει ν' αναγνωρίζεις όλες της ζωής τις ομορφιές. Μέρα καλή

asteraki είπε...

Ναι κι εγώ νιώθω τυχερή..πολύ...για το τόσο λίγο που την ήξερα!
Ξέρει πόσο την αγαπούσες! Πάντα το έβλεπε, υπήρχαν στιγμές που μέχρι κι εγώ ενιωθα το πόσο πολύ την αγαπάς...το εξέπεμπες παντού! Και τώρα αυτή σου ανταποδίδει την αγάπη σου με τον καλύτερο τρόπο! Επέλεξε να σε προστατεύει παντού, να 'ναι ο φύλακας άγγελός σου κι ο προστάτης σου!
Αγκαλιά.....μεγάλη και ζεστή...here for you...

fei είπε...

κλαιω και χαμογελω.

λιμανάκι είπε...

Να την σκέφτεσαι και να χαμογελάς...


Και ας λέμε στους αγαπημένους μς ανθρώπους καθημερινά πόσο τους αγαπάμε

Γλυκό φιλί σου

piXie είπε...

Σας ευχαριστώ όλους...Μεγάλη αγκαλιά...

Caesar είπε...

Δεν χρειάζεται να το λέμε όταν αυτό το συναίσθημα αναδύεται μέσα από την συμπεριφορά μας προς το πρόσωπο που αγαπάμε. Υποθέτω λοιπόν ότι θα είχες κάνει για εκείνη τόσα πολλά πράγματα που γίνονται μόνον όταν αγαπά κανείς!

kostas_patra είπε...

σε κάθε ανάσα θα ζυγίζεις λιγότερο και ισόποσα θα βαραίνεις σε κάθε εκπνοή
οτι η απόσταση θα μικραίνει αναμετάξυ σας, ουρανού και γής
ποτέ δεν θα σαι ξανά μόνη και στη σκιά σου κάποια θα δροσίζεται, θα βλέπει από τα μάτια σου και θα πίνει μές απ τα χείλη σου, θα της μιλάς δίχως να μιλάς και θα πετυχαίνεις πάντα στόχο σαν θα θελήσεις να τη συμβουλευτείς

δεν θα κουράζεται με τα ίδια και τα ίδια που θα την ξαναρωτάς και αν έπρεπε κάτι να αλλάξεις, θα σου πεί πως όχι, ο δικός σου άνρωπος πάντα ξέρει να διαβάζει τις σιωπές και τις αντιρρήσεις το ίδιο καλά με τις καταφάσεις

θα ναι πιο νέα η θύμηση από τα παιδικά τα χρόνια και θα ναι πιο γρήγορη από τον άνεμο, από το φώς και τη σκέψη

για δες, για αγγέλους ταυτόχρονα να μιλάμε

μακάρι να σου γραφα για τη σιωπή, με τη σιωπή,
αλλά τουτο το ξέρεις

τίποτα άλλο από με

Dirty Fairy Tale είπε...

... apla den exw logia..

Νάδα .- είπε...

Έτυχε και πέρασα από το μπλοκ σου
Όπως τυχαίνει και περνάμε από αυτήν τη ζωή
Μου θύμησες κάτι ,
Χθες μίλαγα με ένα παιδι που πρωτογνώρισα και σε μια φάση μου λέει
Μου θυμίζεις τον Μιχάλη , τον φίλο μου που έφυγε ...
Και κατέβασα λίγο το βλέμμα, πήρα λίγο το ποτήρι με το ρακομελακι στο χέρι και σκέφτηκα
Μμμ ... ότι απλά κάποιοι συνεχίζουν αλλά , μιας και πέρασα και τα δικά μου θα ζω και για αυτόν. και για σένα .

Ιφιγενεια είπε...

Το πιο όμορφο που μπορείς να κάνεις για αυτήν είναι να την θυμάσαι... να την θυμάσαι και να χαμογελάς...

Φιλιά και μια μεγάλη αγγαλιά.